Başkan Büyükkılıç, karne töreninde öğrencilerle bir araya geldi

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla düzenlenen karne törenine katıldı.

Başkan Büyükkılıç, karne töreninde öğrencilerle bir araya geldi